Informacja o wynikach naboru (plik do pobrania, .doc, 17KB)
Lista kandydatów spełniajacych wymagania formalne (plik do pobrania .doc, 16KB)
OGŁOSZENIE O NABORZE
DYREKTOR POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W GRÓJCU
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE:
INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH I KADROWO-PŁACOWYCH
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
1) obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju UE lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe (preferowane na kierunku: ekonomia, finanse i rachunkowość, kadry i płace, administracja, zarządzanie) oraz posiadanie co najmniej 5 - letniego stażu pracy, w tym nie mniej niż 3 lata doświadczenia w pracy w zakresie zadań wymaganych w ogłoszeniu,
5) znajomość prawa w zakresie: ustawy kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia w sprawie dokumentacji pracowniczej, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy prawo zamówień publicznych,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
7) nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
1) preferowane doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,
2) doświadczenie w zakresie sporządzania dokumentacji finansowo – kadrowej,
3) wysoka kultura osobista,
4) opanowanie i umiejętność pracy w sytuacjach stresowych,
5) swoboda komunikowania się w mowie i piśmie,
6) umiejętność pracy w zespole,
7) dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność, sumienność, rzetelność, zaangażowanie, bezstronność, dyskrecja, dokładność, odpowiedzialność, skuteczność działania, opanowanie, kreatywność,
8) samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji,
9) znajomość obsługi programów komputerowych, w szczególności edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego oraz urządzeń biurowych,
10) znajomość oprogramowania np. ERP Optima, Vulcan, Płatnik,
11) znajomość obsługi bankowości internetowej,
12) wiedza z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej,
13) umiejętność praktycznej interpretacji przepisów oraz ich stosowania.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, w szczególności:
1) prowadzenie spraw pracowniczych i administracyjnych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) sporządzanie list wynagrodzeń,
3) prowadzenie akt osobowych pracowników, dokumentacji pracowniczej,
4) przygotowywanie projektów umów o pracę, umów cywilnoprawnych oraz ich rozliczanie,
5) obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców w zakresie ubezpieczeń społecznych w programie ERP Optima oraz PŁATNIK,
6) prowadzenie rozliczeń z ZUS, US,
7) przygotowywanie raportów do GUS,
8) dbanie o terminowość badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników,
9) obsługa pracowników w zakresie PPK, sporządzanie raportów, informacji, sprawozdań, dotyczących zatrudnienia i płac w ramach zakresu obowiązków,
10) prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
11) realizowanie zadań z zakresu kontroli zarządczej,
12) nadzór nad Polityką Ochrony danych,
13) prowadzenie archiwizacji dokumentów kadrowo-płacowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
14) prowadzenie dokumentacji organizacyjnej PCPR w Grójcu, wymaganej do prowadzenia realizacji statutowych zadań jednostki, w tym zarządzeń, projektów umów w zakresie obsługi administracyjnej, prawnej, informatycznej, bhp, ppoż, itp., rejestrów,
15) sporządzanie sprawozdawczości PCPR w Grójcu dla GUS,
16) planowanie i koordynowanie przeglądów i konserwacji w oparciu o przepisy prawa,
17) współpraca z firmami, instytucjami i z podmiotami zewnętrznymi współpracującymi z PCPR w Grójcu,
18) wykonywanie innych, wynikających z zakresu obowiązków służbowych, czynności zleconych przez kierownika jednostki oraz stała współpraca z pozostałymi pracownikami.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) miejsce pracy – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu,
ul. P.O.W. 4A, 05-600 Grójec,
2) praca biurowa w budynku parterowym,
3) umowa o pracę,
4) wymiar czasu pracy – 1 etat,
5) praca przy monitorze ekranowym,
6) naturalne i sztuczne oświetlenie.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny,
2) życiorys zawierający opis przebiegu pracy zawodowej (CV),
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy i aktualne zaświadczenie/oświadczenie o zatrudnieniu (w zaświadczeniu prosimy o wskazanie daty zatrudnienia na danym stanowisku),
5) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (plik w załączniku),
6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa,
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nietoczącym się postępowaniu karnym,
8) oświadczenie kandydata o nie byciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o stanie zdrowia,
10) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
11) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (DZ.U.UE. L z 2016 r. Nr 119, s. 1 ze zm.) w celach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
12) wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz szczegółowe CV powinny być opatrzone „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora danych, którym jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu, moich danych osobowych oraz wizerunku zawartych w CV i liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach w ramach procesu rekrutacji na stanowisko: Inspektor ds. finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych w zakresie wykraczającym poza katalog danych, o którym mowa w art. 221 KP, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019, poz. 1781)”,
13) każdy kandydat przystępując do naboru podaje swoje dane dobrowolnie,
14) PCPR w Grójcu wymaga podania następujących danych: imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe (numer telefonu, adres zamieszkania), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (zgodnie z art. 221 Kodeksu Pracy),
15) Wszystkie wymagane dokumenty powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata a kserokopie dokumentów potwierdzone „za zgodność z posiadanym dokumentem”.
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie PCPR w Grójcu lub przesłać pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 4A, 05-600 Grójec – z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Inspektor ds. finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych” w nieprzekraczalnym terminie do 23.06.2025 r do godz. 15:30. Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do PCPR w Grójcu.
Informacje dodatkowe:
1) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PCPR w Grójcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
2) oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. List motywacyjny, CV i oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty odrzucone, które nie zostaną odebrane w terminie 30 dni od zakończenia naboru, zostaną zniszczone komisyjnie.
3) PCPR w Grójcu nie przyjmuje dokumentów drogą elektroniczną.
4) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu zastrzega możliwość unieważnienia ogłoszenia.
DYREKTOR
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu
Ewa Grotek
KLAUZULA INFORMACYJNA
O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu jest: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 4A, 05-600 Grójec.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w PCPR w Grójcu za pomocą adresu e-mail: lukasz.kalinowski@cbi24.pl.
3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy. W przypadku podania przez Panią/Pana innych danych osobowych, niż wymagane przepisami Kodeksu pracy, podstawą ich przetwarzania będzie dobrowolna zgoda, wyrażona na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i/lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, w związku z art. 221a § 1 i art. 221b § 1 Kodeksu pracy.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, w związku z naborem na wolne stanowisko pracy, a po zakończeniu procesu rekrutacji – w celach archiwizacyjnych, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być uprawnione przepisami prawa instytucje oraz podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji celów wskazanych w ust. 4, a w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody - do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
c) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody.
8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie dobrowolnej zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w PCPR w Grójcu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych– Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. W stosunku do Pani/Pana danych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje, w tym dane nie będą profilowane.
11. Administrator nie będzie przekazywać Pani/Pana danych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego).
12. Podanie danych wymaganych przez Administratora jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Niepodanie tych danych uniemożliwi udział w postępowaniu. Podanie dodatkowych danych, przetwarzanych w oparciu o zgodę jest dobrowolne i nie ma wpływu na udział w postępowaniu rekrutacyjnym.